Hlavné menu
Produkty v košíku

Najčastejšie otázky - FAQ

OBJEDNÁVKY
 


1. Koľko času zaberie doručenie objednaného tovaru?

Doručenie objednaného tovaru väčšinou trvá do 24 hodín, pokiaľ je položka skladom. Informácia o dostupnosti a predpokladanom termíne doručenia sa nachádza pri každom produkte.

2. Aká je cena za prepravu tovaru?

Cena poštovného sa pohybuje od 2,90 € a závisí od vybraného dopravcu. Detailné informácie o cenách dopravy nájdete na našej stránke [Doprava]

3. Akými spôsobmi môžem uhradiť svoju objednávku?

Môžete zaplatiť za svoju objednávku nasledujúcimi spôsobmi: dobierkou (pri prevzatí tovaru), platobnou kartou vopred alebo bankovým prevodom. Viac informácií nájdete na stránke [Možnosti platby]

4. Je možné vyskúšať si tovar a osobne prevziať objednávku v kamennom obchode?

Áno, to je možné. Naša predajňa sa nachádza v Nitre na adrese Levická 3. Pri objednávke jednoducho zvoľte možnosť "Osobný odber na predajni". Tento spôsob dopravy je zdarma. Viac informácií o predajni nájdete [tu]

5. Môžem si objednať tovar telefonicky?

Áno, môžete. Kontakt na našu zákaznícku podporu nájdete [tu]

6. Ako môžem uplatniť svoj zľavový kód?

Ak ste obdržali zľavový kupón, môžete ho použiť v nákupnom košíku v časti "Ak máte kód ku kupónu na zľavu, vložte ho nižšie:".

7. Ako si môžem skontrolovať stav svojej objednávky?

Stav vašej objednávky si môžete overiť cez váš účet alebo cez odkaz na kontrolu stavu objednávky, ktorý sa nachádza v potvrdzujúcom e-maile. V prípade potreby nás neváhajte [kontaktovať](/kontakt/) a informovať sa u nás na zákazníckom servise.

8. Ako funguje služba Zásielkovňa?

Zásielkovňa sú odberné miesta po celom Slovensku, kde si môžete osobne vyzdvihnúť svoju objednávku. Po prijatí SMS správy s kódom stačí ukázať tento kód obsluhe na príslušnom výdajnom mieste. Balík si potom môžete vyzdvihnúť kedykoľvek do 7 dní od doručenia správy. Viac informácií o službe Zásielkovňa nájdete [tu].

9. S akými prepravnými spoločnosťami spolupracujeme?

Tovar zasielame prostredníctvom rôznych prepravných spoločností, ktoré si vyberiete v poslednom kroku objednania. Zoznam prepravcov nájdete aj na stránke [Doprava].

10. Čo robiť v prípade neúspešnej platby?

V prípade neúspešnej platby máte dve možnosti - vrátite sa na platobnú bránu cez váš účet (ak ste registrovaným zákazníkom) alebo cez potvrdzujúci e-mail (pre neregistrovaných zákazníkov). Odkaz na vrátenie sa na platbu nájdete buď pri vašej poslednej objednávke (pre registrovaných) alebo na konci potvrdzujúceho e-mailu (pre neregistrovaných).

11. Môžem nakupovať bez registrácie?

Áno, u nás je možné nakupovať i bez registrácie. V pokladni je potrebné mať zaškrtnuté pole "bez registrácie".

 

 

REKLAMÁCIE
 

1. Na akú adresu mám tovar poslať späť?

Adresu pre vrátenie, výmenu tovaru nájdete na stránke [Reklamácia, výmena, vrátenie](/reklamacia-vymena-vratenie/).

2. Ako dlho trvá vybavenie reklamácie, výmeny a vrátenie tovaru?

Na vybavenie reklamácie máme zo zákona čas 30 dní, avšak snažíme sa aby bol tento čas čo najkratší. Doba vybavenia reklamácie závisí aj od toho, kedy prijmeme Váš balík od kuriérskej spoločnosti a taktiež od vyťaženosti naších kolegov v sklade. Ak si chcete overiť stav reklamácie môžete nás kontaktovať na náš zákaznícky servis.

3. Ako dlho trvá výmena?

Ak je vami požadovaný tovar skladom, výmena trvá približne 7 pracovných dní od prijatia Vášho balíka.


4. Môžem tovar vymeniť alebo vrátiť bez uvedenia dôvodu?

Áno, tovar je možné vymeniť alebo vrátiť bez uvedenia dôvodu do 14 dní. Stačí k tomu vyplniť iba reklamačný formulár, ktorý pribalíte do balíka spolu s tovarom. Viac o reklamácii, výmene a vrátení tovaru sa dozviete na našej stránke.

 

OSOBNÝ ODBER

 

1. Môžem si tovar prevziať vo vašom sklade? 

Áno, môžete. Náš sklad sa nachádza v Nitre na Levickej ulici 3. Stačí keď v pokladni zvolíte možnosť "Osobný odber na predajni". Táto forma dopravy je zadarmo. -> Sklad Nitra

2. Máte kamennú predajňu?

Nie kamennú predajňu nemáme, máme iba sklad, ktorý sa nachádza v Nitre na Levickej ulici 3.

3. Ako zistím, kedy si môžem objednávku vyzdvihnúť?

Ak si zvolíte pri objednávaní "osobný odber v Nitre" príde Vám SMSka a email o tom, že Váš tovar z objednávky je už pripravený na vyzdvihnutie u nás v sklade. Tovar budete mať po obdržaní správy rezervovaný 7 dní. Ak ste si neni istý a chceli by ste zistiť stav Vašej objednávky, prípadne predĺžiť rezerváciu, neváhajte nás kontaktovať.

4. Môžem si rezerváciu tovaru predĺžiť?

Po obdržaní SMS správy a emailu máte rezervovaný tovar na predajni 7 dní. Rezerváciu je možné predĺžiť po telefonickej dohode. Kontakt na zákaznicky servis nájdete na našej stránke. -> Kontakt

 

PRODUKTY
 

1. Ako si vybrať správnu veľkosť bandáže?

Pri výbere nájdete pri každom produkte veľkostnú tabuľku, ktorá Vám pomôže určiť vhodnú veľkosť. Porovnajte údaje z tabuľky s Vašimi osobnými rozmermi a na základe toho si vyberte správnu veľkosť. Ak by ste sa predsa len pomýlili, môžete tovar vymeniť za inú veľkosť. V prípade neistoty ohľadom výberu veľkosti nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom zákazníckeho servisu.

2. Ako si vybrať správnu veľkosť ortézy?

Pri výbere sa riaďte veľkostnou tabuľkou, ktorú nájdete pri každom popise. Zmerajte sa podľa tejto tabuľky a vyberte si vhodnú veľkosť. Pokiaľ by Vám ortéza nesedela, môžete ju bez problémov vymeniť, alebo vrátiť. V prípade otázok ohľadom výberu veľkosti nás kontaktujte na zákazníckom servise.

3. Ako si vybrať správnu veľkosť fixátoru?

Pri výbere nájdete pri každom produkte veľkostnú tabuľku, podľa ktorej by ste sa mali zmerať a určiť vhodnú veľkosť. Obvod a dĺžka v tabuľke predstavuje reálny rozmer veľkosti, ktorú hľadáte. Ak máte nejasnosti ohľadom výberu veľkosti alebo potrebujete pomôcť, neváhajte nás kontaktovať na našom zákazníckom servise.

4. Čo znamená, ak je tovar "skladom", "u dodávateľa, na ceste", "vypredané" a "na objednávku" ?

Pokiaľ je tovar skladom, znamená to, že ho máme dostupného na sklade a bude Vám odoslaný do 24 hodín. Tovar u dodávateľa, na ceste značí krátkodobo vypredanú skladovú zásobu, ktorá bude doplnená. Doba doplnenia závisí od druhu produktu a dostupnosti u dodávateľov. Predbežný termín dodania sa dozviete pri vytvorení objednávky. V prípade, že je u tovaru uvedené "vypredané", tovar je dočasne nedostupný na našom aj dodávateľskom sklade, avšak závisí to od typu produktu. Tu odporúčame využit funkciu strážny pes, po zadaní emailu vám príde notifikácia o naskladnení. Tovar na objednávku značí, že tovar momentálne nedržíme skladom, ale vieme ho veľmi rýchlo objednať od dodávateľa. Bližšie informácie o dostupnosti jednotlivých tovarov získate prostredníctvom našeho zákazníckeho servisu -> kontakt.

5. Čo znamená, ak je tovar "akcia", "dopredaj", "výpredaj" a "novinka" ?


 
 

 

Adresa pre doručenie reklamaćie v QR kóde.