Kategórie

AKO OBJEDNAŤ, OBJEDNÁVKA?

 

Nedarí sa Vám urobiť objednávku online cez našu stránku?

    Nevadí, objednávku môžete zadať mailom, telefonicky, alebo cez sms.  Pri tomto spôsobe objednávky je nutné zaslať:

  • firma / meno a priezvisko
  • fakturačnú adresu / adresu doručenia
  • PSČ / mesto-obec
  • mobilný telefonický kontakt (pre kuriéra)
  • maiolvú adresu
  • presný počet a presný nazov produktu s cenou, prípadne link (mailom)

 

Musím byť u Vás registrovaný, aby som mohol nakúpiť?

    Nemusíte, v treťom kroku košíka zvolíte možnosť „jednorazový nákup bez registrácie“.

 

Ako zistím stav svojej objednávky?

    Stav objednávky môžete zistiť priamo TU.

 

Ako poznám, že si môžem objednávku vyzdvihnúť?

    Ihneď, ako bude tovar pre Vás pripravený, budeme Vás informovať pomocou SMS správy, alebo emailu.

 

Kedy bude vypredaný výrobok opäť skladom?

     Naša stránka je denne aktualizovaná. Odporúčame vám ju sledovať, prípadne si nastaviť notifikáciu „strážnym psom“, ktorým vás po naskladnení okamžite   upozorníme na dostupnosť žiadaného produktu.

 

Ako môžem zaplatiť?

    Ponúkame Vám niekoľko možnosti platby za tovar:

  •     Platba pri doručení / Dobierka – za tovar zaplatíte v hotovosti, alebo kartou pri jeho preberaní.
  •     Platba prevodom na náš účet v TATRA BANKE – bezhotovostná platba, tovar Vám bude odoslaný po uhradení.
  •     Platba prostredníctvom PayPal – bezpečná platba cez PayPal účet alebo platobnou kartou.
  •     Platba kreditnou / debetnou kartou – platba s najvyššou bezpečnosťou, a to platobnou kartou priamo na stránke banky.
  •     Quatro nákup na splátky

 

Koľko stojí doprava/poštovné?

     Objednaný tovar odosielame Slovenskou poštou alebo kuriérskou spoločnosťou. Cena prepravy závisí od výšky objednávky. Kompletný cenník najdete tu:

 

 

 

DORUČENIE DO ČESKEJ REPUBLIKY A EU

 

Budem platiť dobierku do Českej Republiky v Eurách, alebo Českých Korunách?

     Pri dobierke do Českej Republiky platíte za celú zásielku v CZK !

 

Koľko trvá doručenie do Česka?

     Tovar skladom expedujeme okamžite čiže do 48/72hodím od odoslania Vám bude tovar doručený.

 

Môžem platiť za tovar do EU (DE, zóny 1, 2, 3, 4, 5) na dobierku ?

     Platby za tovar do krajín EU je možný iba platbou vopred na náš účet. Platba na dobierku do DE, Zón 1, 2, 3, 4, 5 na dobierku nieje   možná.

 

REKLAMÁCIE

 

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

    Áno, spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do štrnástich kalendárnych dní od zakúpenia. Pri vrátení nesmie byť produkt nijako poškodený. Podrobné podmienky pre vrátenie tovaru nájdete v odseku VI. našich obchodných podmienok

 

Ako mám zadať reklamáciu?

    V prípade, že niektorý z našich výrobkov nefunguje úplne korektne, je možné tovar reklamovať podľa tohto postupu: Najprv odporúčame overiť, či Vaša značka má slovenské zastúpenie autorizovaného servisu. Reklamácie riešené autorizovaným servisom sú štandardne riešené rýchlejšie než u predajcu. Kontakt na servisy nájdete TU. Pokiaľ chýba slovenské zastúpenie alebo chcete reklamáciu riešiť u predajcu, je možné reklamáciu uplatniť na ktorejkoľvek našej predajni, alebo reklamovaný tovar zaslať na našu adresu.

 

Kam môžem reklamovaný tovar poslať?

    Tovar spolu s popisom-dôvodom reklamacie môžete zaslať na adresu: Legs s.r.o. - reklamácie, P.O.Box 46D, 949 01 Nitra, Slovensko.

 

Čo všetko musím dodať k reklamácii?

    K reklamácii je potrebné dodať: kompletne reklamovaný tovar, kópiu daňového dokladu a v prípade, že tovar zasielate poštou, tak aj sprievodný list, v ktorom bude popísaná závada – dôvod.

 

Môžem pri reklamácii / výmene tovaru vrátiť iba časť objednávky?

    Áno, môžete vrátiť aj časť objednávky. Ak ju chcete reklamovať, pošleme Vám späť peniaze. Ak si chcete namiesto nej vybrať iný tovar, vrátime Vám prípadný rozdiel medzi sumou nového a vráteného tovaru.

 

Ako dlho budete reklamáciu riešiť?

    Reklamáciu riešime v čo najkratšom termíne, žiaľ, presný termín Vám dopredu nie sme schopní oznámiť, najneskôr však 30 pracovných dní.

 

Je potrebné tovar reklamovať s kompletným príslušenstvom, prípadne v kompletnom balení?

    Pokiaľ ide o chybu, ktorá sa prejavila do 14 dní od kúpy, je potrebné priniesť alebo zaslať tovar v kompletnom balení.

    Ak ide o reklamáciu po 14 dňoch od kúpy, postačuje priniesť alebo poslať samotný produkt.

 

Tovar som poslal na reklamáciu poštou, kuriérom, ako mi bude doručený späť?

    Tovar bude expedovaný z centrálneho skladu v Prahe priamo na Vašu dodaciu adresu kuriérom UPS.

Odoslal som reklamáciu na adresu: Legs s.r.o. - reklamácie, P.O.Box 46D, 949 01 Nitra, Slovensko.

 

    Tovar nebol pravdepodobne prepravcom doručený.

    Ak ste zasielali reklamáciu cez kuriérsku spoločnosť, je potrebné zadať do webového systému sledovania zásielok číslo balíka, kde zistíte presnú lokáciu Vašej zásielky DPD, UPS, POŠTA, GLS.

    Ak ste zasielali reklamáciu cez klasickú poštu, je potrebné na mieste odoslania balíka požiadať o potvrdenie doručenia. On-line možno sledovať len nasledovné: Doporučený list 1. triedy, Poistený list 1. triedy,  Balík 1. triedy a Poistený balík 1. triedy.

 

    Adresa na doručovanie reklamácií v QR kóde.